Робота зі зверненнями громадян
Довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської районної ради за 2020 р.
За 2020 р. до Богодухівської районної ради надійшло 195 звернень, що складає 89% від кількості звернень за звітний період минулого року.
З них на особистому прийомі голови районної ради одержано 189 звернень, що становить 96,9% від загальної кількості, поштою надійшло 6 звернень – 3,1% від загальної кількості, засобами електронного зв’язку надійшло 3 звернення, що становить 1,5% від загальної кількості. За звітний період у зверненнях громадян порушено 195 різноманітних питань. Найбільш питому вагу займають питання соціального захисту населення, а саме надання матеріальної допомоги громадянам, що опинилися у скрутних умовах – 178 питань (91,3% від загальної кількості звернень), комунального господарства - 6 питань (3,1%), освіти, наукової діяльності - 3 питання (1,5%), діяльності органів місцевого самоврядування – 2 питання (1%), транспорту і зв’язку – 1 питання (0,5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 питання (0,5%), інші питання – 4 питання (2,1%).
За звітний період до Богодухівської районної ради повторних звернень не надходило.
Кількість колективних звернень у звітному періоді – 8, що становить 4,1% від загальної кількості звернень, що складає 61,5% від кількості колективних звернень за звітний період минулого року. У колективних зверненнях громадяни порушили питання освіти, транспорту і зв’язку, комунального господарства та діяльності органів місцевого самоврядування.
Як і в минулому році, багато звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян, пенсіонерів, людей, які значною мірою втратили здоров’я та працездатність. Так, від «дітей війни» надійшло 13 звернень (6,7% від загальної кількості), від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи – 8 звернень (4,1%), від ветеранів праці – 11 звернень (5,6%), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 3 звернення (1,5%), від переселенців або внутрішньо переміщених осіб – 1 звернення (0,5%), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1 звернення (0,5%).