Увага конкурс!
Богодухівська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, юрисконсульта виконавчого апарату Богодухівської районної ради.
До участі у конкурсі допускаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом не менше як 2 роки, знають закони, інші нормативно-правові акти.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 3-22-68.
Особам, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, необхідно надати такі документи: заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2ДС); дві фотокартки розміром 4х6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; копії документа, що посвідчує особу; копію військового квитка (для військовозобов’язаних), електронну декларацію про доходи.
Документи приймаються в приміщенні Богодухівської районної ради за адресою: 62103, пл. Свято-Духівська, 2, м. Богодухів, кабінет № 10, протягом 30-ти календарних днів з дня публікації оголошення.
ПОВІДОМЛЕННЯ
Конкурсна комісія для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, юрисконсульта виконавчого апарату Богодухівської районної ради повідомляє, що, рішенням комісії від 12.12.2017 р. оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, юрисконсульта виконавчого апарату Богодухівської районної ради, розміщене на сторінках районної газети «Маяк» від 8 грудня 2017 р. № 49 та на офіційному сайті Богодухівської районної ради, визнане недійсним.
Додати новий коментар