Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Відповідно до рішення Богодухівської районної ради від 24.12.2019 № 959-VII «Про проведення конкурсу на посаду директора «ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ».
Найменування і місцезнаходження закладу загальної середньої освіти |
ГУТЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, вул. Первухінська, 39, стм. Гути, Богодухівський р-н., Харківська обл., 62131 |
Найменування посади та умови оплати праці |
Директор ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Посадовий оклад встановлюється відповідно до штатного розпису. |
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти |
Посаду керівника закладу середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків. |
Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі та строк їх подання |
Особа, яка претендує на посаду директора установи подає особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до Богодухівської районної ради такі документи: - заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу); - копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; - копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста); - копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання; - довідку про відсутність судимості; - мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу. Також особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості (сертифікати підвищення кваліфікації, грамоти, дипломи). Документи приймаються конкурсною комісією з 04.01.2020 по 23.01.2020 у приміщенні Богодухівської районної ради за адресою пл. Свято-Духівська, буд. 2, кімната №5. |
Етапи проведення конкурсного відбору |
1. оприлюднення оголошення про проведення конкурсу – 03.01.2020 р.; 2. прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі – 04.01.2020 – 23.01.2020 р.; 3. перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам – з 24.01.2020 по 30.01.2020 р.; 4. допущення або недопущення кандидатів до участі у конкурсному відборі – з 24.01.2020 по 30.01.2020 р.; 5. ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу – з 24.01.2020 – 30.01.2020 р.; 6. проведення конкурсного відбору – 03.02.2020 – 04.02.2020 р.; 7. оприлюднення відеозапису з проведенням конкурсу впродовж одного робочого дня з дня його проведення – 03.02.2020 – 04.02.2020 р.; 8. визначення переможця конкурсу – 03.02.2020 – 04.02.2020 р.; 9. оприлюднення результатів конкурсу – 03.02.2020 – 04.02.2020 р. |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору |
Коноз Оксана Іванівна – секретар конкурсної комісії Ємельяненко Ірина Олександрівна – член конкурсної комісії тел. (05758) 3-22-68, 3-40-19, E-mail: bog_rr@ukr.net |
Конкурсна комісія