Оголошення про проведення конкурсу на посаду директора ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

30.01.2020

Відповідно до рішення Богодухівської районної ради від 24.12.2019 № 959-VII «Про проведення конкурсу на посаду директора «ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ».

 

 

Найменування і місцезнаходження закладу загальної середньої освіти

ГУТЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, вул. Первухінська, 39, стм. Гути, Богодухівський р-н., Харківська обл., 62131

Найменування посади та умови оплати праці

Директор ГУТЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Посадовий оклад встановлюється відповідно до штатного розпису.

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Посаду керівника закладу середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі та строк їх подання

Особа, яка претендує на посаду директора установи подає особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до Богодухівської районної ради такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу. Також особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості (сертифікати підвищення кваліфікації, грамоти, дипломи).

Документи приймаються конкурсною комісією з 30.01.2020 по 23.02.2020 у приміщенні Богодухівської районної ради за адресою пл. Свято-Духівська, буд. 2, кімната №5.

Етапи проведення конкурсного відбору

1. оприлюднення оголошення про проведення конкурсу – 30.01.2020 р.;

2. прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі – 30.01.2020 – 23.02.2020 р.;

3. перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам – з 24.02.2020 по 28.02.2020 р.;

4. допущення або недопущення кандидатів до участі у конкурсному відборі – з 24.02.2020 по 28.02.2020 р.;

5. ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу – з 24.02.2020 – 28.02.2020 р.;

6. проведення конкурсного відбору – 02.03.2020 – 03.03.2020 р.;

7. оприлюднення відеозапису з проведенням конкурсу впродовж одного робочого дня з дня його проведення – 02.03.2020 – 03.03.2020 р.;

8. визначення переможця конкурсу – 02.03.2020 – 03.03.2020 р.;

9. оприлюднення результатів конкурсу – 02.03.2020 – 03.03.2020 р.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Коноз Оксана Іванівна – секретар конкурсної комісії

Ємельяненко Ірина Олександрівна – член конкурсної комісії

тел. (05758) 3-22-68, 3-40-19, E-mail: bog_rr@ukr.net

Конкурсна комісія