PROSTO запрошує громади до партнерства по напрямку покращення якості надання послуг у старостинських округах

03.05.2023

Одним з пріоритетних завдань шведсько-українського Проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» є підтримка покращення якості надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах.

Протягом фази пілотування та 1 раунду підтримки 17 громад стали партнерками Проєкту. До кінця 2023 року Проєкт забезпечить підтримку ще 12 громад.

2 раунд підтримки триватиме з червня по листопад (включно) 2023 року.

В рамках підтримки Проєкт пропонує громадам:

• проведення експертного аналізу документів, що регламентують роботу старост та надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;

• підготовку рекомендацій щодо покращення функціонування старостинських округів;

• розробку релевантних моделей надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;

• інституційну підтримку для організації надання адміністративних (публічних) послуг у старостинських округах;

• навчальні заходи для працівників старостинських округів.
Громади, які бажають стати партнерками Проєкту, мають відповідати таким вимогам:

• населення територіальної громади до 100 000 жителів;

• готовність підписати меморандум про співпрацю та надати необхідні документи, що регламентують роботу старост, для аналізу;

• визначити контактну особу для координації співпраці від територіальної громади.

Анкета для подачі заявок: https://prosto.in.ua/ua/starosty. Прийом заявок триває до 20 травня 2023 року. Заявку можуть подати посадові особи з керівного складу ОМС (голова, заступник, керуючий справами) чи відповідальна особа за створення/функціонування ЦНАП. Результати відбору будуть опубліковані на сайті Проєкту до 1 червня 2023 року (включно).

Відбір громад буде відбуватися у два етапи:

• на основі заповнених анкет,

• онлайн співбесіди з представниками попередньо відібраних громад.

Критерії відбору громад-партнерок:

• кількість населення в межах старостинських округів;

• кількість старостинських округів;

• негативний вплив від наслідків війни (деокуповані громади);

• статус гірської території;

• наявність ЦНАП у територіальній громаді;

• мотивація до впровадження змін щодо покращення якості та доступності до адміністративних послуг у старостинських округах.